ສາຂາ ຊີວະວິທະຍາ ຮູບແບບການຄົ້ນຄວ້າ
- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາ ຊີວະວິທະຍາ ຮູບແບບການຄົ້ນຄວ້າ
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
ຜົນການຮຽນຮູ້
- ດ້ານຄວາມຮູ້: ມີຄວາມສາມາດນໍາເອົາຫຼັກການ ແລະ ທິດສະດີທາງດ້ານຊີວະວິທະຍາລະດັບສູງໄປໃຊ້ໃນວຽກງານຕົວຈິງ.
- ດ້ານທັກສະ: ມີທັກສະທາງດ້ານຊີວະວິທະຍາຢ່າງມີຫຼັກການ ເປັນລະບົບປະດິດສ້າງ ແລ້ວໄປປະຍຸກໃຊ້ໃນວຽກງານການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈວິທະຍາສາດທຳມະຊາດ, ການອານຸລັກທາງດ້ານຊີວະນາໆພັນ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ.
- ດ້ານການນຳໃຊ້: ສາມາດນໍາເອົາຄວາມຮູ້, ຄວາມສາມາດໄປຜັນຂະຫຍາຍເຂົ້າໃນວຽກງານຕົວຈິງ ແລະ ຊີວິດປະຈຳວັນ.
- ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ: ມີທັດສະນະຄຸນສົມບັດສິນທໍາປະຕິວັດ, ມີທັດສະນະມະຫາຊົນ, ສາມາດນໍາເອົາຄວາມຮູ້ເຕັກໂນໂລຊີຊີວະພາບປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນວຽກງານການພັດທະນາເສດຖະກິດສັງຄົມ ແລະ ການອະນຸລັກວັດທະນາທໍາອັນດີງາມຂອງຊາດ.
ອາຊີບທີ່ສາມາດປະກອບໄດ້ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການສຶກສາ
- ດ້ານວິຊາການ ແລະ ການວິໄຈເຊັ່ນ: ອາຈານ, ນັກວິຊາການ, ນັກວິໄຈ ແລະ ອື່ນໆ.
- ອາຊີບພະນັກງານລັດ ໃນສະຖາບັນການສຶກສາລະດັບຕ່າງໆ, ການພັດທະນາຊຸມຊົນ ແລະ ການອະນຸລັກທາງດ້ານຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ.
- ເປັນນັກວິຊາການໃຫ້ກັບອົງກອນ ຫຼື ອົງການອະນຸລັກສາກົນເຊັ່ນ: IUCN, FFW, WCS, MRC, IRD, GIZ ແລະ ອື່ນໆ.
- ປະກອບອາຊີບທາງດ້ານການກະເສດ, ການຈັດສັນ ແລະ ຄຸ້ມຄອງປ່າໄມ້.
- ສາມາດເປັນນັກປະເມີນ ແລະ ປົກປັກຮັກສາສິ່ງແວດລ້ອມ.
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາ ມີຄວາມຮູ້ ແລະ ຄວາມສາມາດ ດ້ານການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈໃນສາຂາວິຊາ ຊີວະວິທະຍາ, ໃຫ້ສາມາດຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ.
- ເພື່ອສ້າງໃຫ້ນັກສຶກສາ ມີຄວາມສາມາດພັດທະນາຕົນເອງ ທາງດ້ານວິຊາການ ສາຂາ ຊີວະວິທະຍາ ຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ແລະ ນຳໃຊ້ຄວາມຮູ້ນັ້ນຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາມີທັກສະໃນການສື່ສານ ແລະ ບໍລິການວິຊາການດ້ານຊີວະວິທະຍາ, ມີຄວາມ ຮັບຜິດຊອບ ຕໍ່ສັງຄົມ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ.
- ລາຍລະອຽດ: