- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາ ວັດສະດຸສາດ
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
-
- ດ້ານຄວາມຮູ້:
- PLO1 ອະທິບາຍທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການທາງດ້ານວັດສະດຸສາດ ເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາທາງອຸດສາຫະກໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບວັດສະດຸປະເພດຕ່າງໆ ແລະ ການສ້າງນະວັດຕະກໍາ.
- PLO2 ຈໍາແນກທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງຂະບວນການຜະລິດ, ການເລືອກເຟັ້ນ, ການບໍາລຸງຮັກສາວັດສະດຸປະເພດຕ່າງໆ.
- ດ້ານທັກສະ:
- PLO3 ນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີທີ່ທັນສະໄໝ ແລະ ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂບັນຫາຕ່າງໆ ໃນອົງກອນທາງພາກລັດ, ເອກະຊົນ ແລະ ທຸລະກິດສ່ວນຕົວ.
- PLO4 ສະແດງການມີຄວາມຄິດຄວາມເຫັນຢ່າງສ້າງສັນ, ການມີລະບຽບວິໃນ, ການປະເມີນໄຈ້ແຍກ ແລະ ການດໍາເນີນການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ.
- ດ້ານນຳໃຊ້:
- PLO5 ໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການ ການທົດລອງຕົວຈິງ ເຂົ້າໃນການພັດທະນາຄຸນສົມບັດ ຂອງຜະລິດຕະພັນ ເພື່ອໃຫ້ແທດເໝາະກັບລັກສະນະຂອງວຽກ ແລະ ການໃຊ້ງານ.
- PLO6 ໝູນໃຊ້ຄວາມຮູ້ທາງດ້ານວັດສະດຸສາດ ເພື່ອພັດທະນາຜະລິດຕະພັນອັນໃໝ່ຮັບໃຊ້ສັງຄົມ, ການຄັດແຍກ ແລະ ການນໍາໃຊ້ວັດສະດຸຄືນ.
- PLO7 ສ້າງວັດສະດຸຕົ້ນແບບ, ວັດສະດຸໝູນວຽນ ເພື່ອເປັນທາງເລືອກໃຫ້ແກ່ອຸດສາຫະກໍາ ການຜະລິດໃນການເພີ່ມຜະລິດຕະພັນໃຫ້ຫຼາກຫຼາຍໃນສັງຄົມ.
- ດ້ານຄວາມສາມາດທາງສັງຄົມ :
- PLO8 ປະຕິບັດໜ້າທີ່ໂດຍມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ມີຈັນຍາບັນ ແລະ ຈັນຍາທໍາທາງດ້ານວິຊາຊີບ, ມີພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນໍາ, ມີຄວາມສາມາດຖ່າຍທອດຄວາມຮູ້ໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ.
- PLO9 ດໍາເນີນການ ຮຽນຮູ້ຕະຫຼອດຊີວິດ, ເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ, ຮັກສາຮີດຄອງປະເພນີ ແລະ ອານຸຮັກ ຊັບພະຍາກອນທໍາມະຊາດ.
ອາຊີບທີ່ສາມາດປະກອບໄດ້ ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການສຶກສາ
- ບຸກຄະລະກອນທາງການສຶກສາໃນສະຖາບັນ ແລະ ມະຫາວິທະຍາໄລ.
- ນັກວິທະຍາສາດປະຈໍາສະຖາບັນ ແລະ ສູນ ຂອງກະຊວງວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີ
- ນັກວິໄຈປະຈໍາໜ່ວຍວິໄຈ ແລະ ພັດທະນາຂອງໜ່ວຍງານເອກະຊົນ ຫຼື ໂຮງງານອຸດສາຫະກໍາ.
- ພະນັກງານບໍລິສັດເອກະຊົນ.
- ຜູ້ປະກອບການທຸລະກິດສ່ວນຕົວ.
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານວັດສະດຸສາດ, ຂະບວນການຜະລິດ ແລະ ການພັດທະນາວັດສະດຸໃໝ່ ສາມາດປະຍຸກໃຊ້ວັດສະດຸໃຫ້ມີຄວາມເໜາະສົມກັບງານດ້ານຕ່າງໆ
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາມີຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດທາງດ້ານວັດສະດຸສາດພຽງພໍທີ່ຈະນໍາໄປສຶກສາຕໍ່ໃນລະດັບສູງຂຶ້ນ ຫຼື ນໍາໄປປະຕິບັດງານໄດ້ໃນອົງກອນຂອງລັດ, ລັດວິສາຫະກິດ ແລະ ເອກະຊົນ.
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາມີຄວາມສາມາດວິເຄາະ, ສຶກສາຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ວິໄຈດ້ວຍຕົນເອງ, ມີຄວາມສົນໃຈ ແລະ ຕິດຕາມຄວາມກ້າວໜ້າທາງດ້ານວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີຢ່າງສະໝໍ່າສະເໝີ.
- ສົ່ງເສີມໃຫ້ນັກສຶກສາມີຄວາມຄິດສ້າງສັນ, ມີຄວາມເປັນຜູ້ນໍາ ແລະ ສາມາດຮ່ວມວຽກງານກັບຄົນອື່ນໄດ້.
- ເພື່ອປູກຝັງຈິດສໍານຶກທາງດ້ານຄຸນນະທໍາ ແລະ ຈັນຍາບັນ, ຮູ້ຮັກສາຮີດຄອງປະເພນີ ແລະ ຮູ້ອະນຸຮັກຮັກສາຊັບພະຍາກອນທໍາມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ.
- ລາຍລະອຽດ: