ດ້ານຄວາມຮູ້:
ຈຳແນກການນຳໃຊ້ຄຳສັບທາງດ້ານພາສາຈີນໃນວຽກງານຕົວຈິງໃຫ້ຖືກຕ້ອງ.
ສົມທຽບຄວາມແຕກຕ່າງທາງດ້ານວັດທະນະທຳລາວ-ຈີນ.
ດ້ານທັກສະ:
ໜູນໃຊ້ພາສາຈີນໃຫ້ແທດເໝາະກັບເຫດການ, ສະຖານະການຢ່າງຄ່ອງແຄ່ວ ແລະ ຖືກຕ້ອງໃນການສື່ສານກັບຄົນຈີນ ຫຼື ກັບຄົນຕ່າງປະເທດອື່ນໆທີ່ໃຊ້ພາສາຈີນ;
ຈຳແນກລັກສະນະຂອງພາສາ, ວັດທະນະທຳ, ວັນນະຄະດີ, ອະລິຍະທຳ ຕາມແນວຄວາມຄິດທີ່ມີເຫດ ແລະ ຜົນທີ່ປະຕິບັດໄດ້;
ໝູນໃຊ້ ເຕັກໂນໂລຊີເຂົ້າໃນການພັດທະນາໃນການປະຕິບັດວຽກງານຢ່າງມີປະສິດຕິພາບ.
ດ້ານການນຳໃຊ້:
ນຳໃຊ້ 4ທັກສະພື້ນຖານການຮຽນ-ການສອນພາສາຈີນ (ການເວົ້າ, ການຂຽນ, ການອ່ານ ແລະ ການຟັງ) ເຂົ້າໃນຂົງເຂດວຽກງານຕົວຈິງໃນອົງກອນພັກ-ລັດ ແລະ ເອກະຊົນ.
ສື່່ສານກັບຜູ້ທີ່ໃຊ້ພາສາຈີນໄດ້ຕາມມາດຕະຖານລະດັບພາສາຈີນ HSK 4 ແລະ HSKK ລະດັບກາງຂຶ້ນໄປ.
ທັກສະທາງສັງຄົມ:
ພັດທະນາຄວາມຮູ້ທາງດ້ານ 4 ທັກສະເພື່ອຕອບສະໜອງໃຫ້ໜ້າທີ່ວຽກງານໃນຂະແໜງການວິຊາການສະເພາະເຊັ່ນ: ບໍລິຫານ, ເລຂານຸການ, ການບໍລິການ, ຄົ້ນຄວ້າວິໄຈຕ່າງໆ
ປະຕິບັດຕາມໜ້າທີ່ວຽກງານເປັນໝູ່ຄະນະຢ່າງມີຈັນຍາບັນ, ຈັນຍາທຳ, ຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ພ້ອມທັງຄຽງຄູ່ກັບການສົ່ງເສີມການຮັກສາຮີດຄອງປະເພນີອັນດີງາມຂອງຊາດ.
ຈຳແນກ ແລະສາມາດຮັບໃຊ້ສັງຄົມທີ່ມີຄວາມຕ້ອງການຕະຫຼາດແຮງງານດ້ານ
ພາສາຈີນໄດ້ຕາມຂະແໜງການທີ່ຕ້ອງການຕາມຄວາມເໝາະສົມ.