ສາຂາວິຊາ ຈິດຕະວິທະຍາການສຶກສາ
- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາວິຊາ ຈິດຕະວິທະຍາການສຶກສາ
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
ດ້ານຄວາມຮູ້:
- ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານເນື້ອໃນ, ທິດສະດີ, ຫຼັກການ, ວິທີການທາງຈິດຕະວິທະຍາເຊັ່ນ: ການບໍາບັດ - ຟື້ນຟູຈິດໃຈ, ການແນະແນວ, ໃຫ້ຄໍາປຶກສາ...
- ມີຄວາມຮູ້ໃນການຈັດການຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງບຸກຄົນໃນສັງຄົມ. ທາງດ້ານຈິດຕະວິທະຍາການສຶກສາ
- ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ.
- ມີຄວາມຮູ້ດ້ານວິທະຍາສາດພື້ນຖານ, ການຮຽນຮູ້ຕະຫຼອດຊີວິດ ແລະ ການບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ.
ດ້ານທັກສະ:
- ສາມາດອະທິບາຍເນື້ອໃນ, ທິດສະດີ, ວິທີການທາງຈິດຕະວິທະຍາ ເຊັ່ນ: ການບໍາບັດ - ຟື້ນຟູຈິດໃຈ, ການແນະແນວ, ໃຫ້ຄໍາປຶກສາ...
- ສາມາດວິເຄາະຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງບຸກຄົນໃນສັງຄົມ.
- ສາມາດເຮັດການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ.
- ສາມາດບໍລິຫານວິຊາການ, ວາງແຜນ ແລະ ແນະນໍາໃຫ້ແກ່ສະຖາບັນການສຶກສາ ລວມທັງຂະແໜງການອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
ດ້ານການນໍາໃຊ້:
- ນໍາເອົາຄວາມຮູ້ດ້ານເນື້ອໃນ, ທິດສະດີ, ວິທີການທາງດ້ານຈິດຕະວິທະຍາ, ການແນະແນວ ແລະ ໃຫ້ຄໍາປຶກສາເຂົ້າໃນການດໍາລົງຊີວິດປະຈໍາວັນ.
- ສາມາດດໍາເນີນການຈັດໂຄງການແນະແນວ ແລະ ໃຫ້ຄໍາປຶກສາເພື່ອບໍລິການສັງຄົມ, ສະຖາບັນການສຶກສາ ລວມທັງຂະແໜງການ ອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
- ສາມາດເຮັດການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ແລະ ບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ, ໃຫ້ແກ່ສະຖາບັນການສຶກສາ ລວມທັງຂະແໜງການອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ:
- ສາມາດພົວພັນ-ສື່ສານ, ແລກປ່ຽນຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ຮຽນຮູ້ວັດທະນະທໍາພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
- ສາມາດສະແດງຄວາມຄິດເຫັນດ້ານວິຊາການ, ແນະແນວ, ໃຫ້ຄໍາປຶກສາ, ເຜີຍແຜ່ຄວາມຮູ້ໃຫ້ກັບເພື່ອນຮ່ວມງານ ແລະ ຜູ້ອື່ນໆ ໃນສັງຄົມ.
- ສາມາດປັບຕົວເຂົ້າກັບສະພາບແວດລ້ອມ ແລະ ໃຊ້ຊີວິດຮ່ວມກັບຄົນອື່ນໃນສັງຄົມຢ່າງມີຄວາມສຸກ.
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ເປັນພົນລະເມືອງດີ, ມີນໍ້າໃຈຮັກຊາດ, ຄຸນສົມບັດສິນທຳປະຕິວັດ, ຈັນຍາບັນໃນອາຊີບ, ອະນຸຮັກ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍວັດທະນະທໍາ ຂອງຊາດ ແລະ ສາກົນ.
- ສ້າງນັກສຶກສາມີຄວາມຮູ້ດ້ານຈິດຕະວິທະຍາ, ການແນະແນວ, ໃຫ້ຄໍາປຶກສາ, ຄົ້້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ, ບໍລິການວິຊາການໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ ຕາມ 3 ລັກສະນະ 5 ຫຼັກມູນຂອງການສຶກສາ.
- ສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ມີທັກສະທາງສັງຄົມ, ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ຈິດຕະວິທະຍາ ສາມາດເຊື່ອມໂຍງກັບພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
- ລາຍລະອຽດ: