ສາຂາ ເຄມີສາດ (ຮູບແບບການຄົ້ນຄວ້າ)
- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາ ເຄມີສາດ (ຮູບແບບການຄົ້ນຄວ້າ)
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
ດ້ານຄວາມຮູ້:
- ເຊື່ອມໂຍງທິດສະດີ, ຫຼັກການ ແລະ ພາກປະຕິບັດຕົວຈິງຢ່າງເປັນລະບົບເຂົ້າໃນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ ແລະ ແກ້ໄຂບັນຫາທາງດ້ານເຄມີ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ
ດ້ານທັກສະ:
- ວິເຄາະຂໍ້ມູນ ແລະ ປະເມີນຜົນການຄົ້ນຄວ້າ, ມີຄວາມຄິດສ້າງສັນໃນການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ, ແກ້ໄຂບັນຫາດ້ວຍຕົນເອງ ແລະ ມີຄວາມສາມາດເຮັດວຽກງານຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດໃນລະດັບດີໄດ້.
ດ້ານການນຳໃຊ້:
- ນຳໃຊ້ທິດສະດີ, ຫຼັກການ, ເຄື່ອງມືການທົດລອງຂັ້ນສູງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຄວາມຮູ້ທາງເຄມີ ເຂົ້າໃນການຄົ້ນຄ້ວາວິໄຈ
ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ:
- ປະຕິບັດວຽກງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບເຄມີ ແລະ ເຄມີສິ່ງແວດລ້ອມຢ່າງມີຈັນຍາບັນ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບ ແລະ ນໍ້າໃຈເສຍສະຫຼະເພື່ອສ່ວນລວມ;
- ດຳເນີນການໃຫ້ຄໍາປຶກສາຄວາມຮູ້ດ້ານເຄມີ ແລະ ເຄມີສິ່ງແວດລ້ອມແກ່ພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ.
ອາຊີບທີ່ສາມາດປະກອບໄດ້ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການສຶກສາ
- ອາຊີບດ້ານວິຊາການ ແລະ ການສຶກສາວິໄຈເຊັ່ນ: ນັກວິຊາການ, ນັກຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ, ນັກອະນຸຮັກສິ່ງແວດລ້ອມ, ຄູ-ອາຈານ ແລະ ອື່ນໆ.
- ອາຊີບພະນັກງານລັດ ໃນຂະແໜງວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີ, ຂະແໜງຊັບພະຍາກອນທໍາມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ, ຂະແໜງພະລັງງານ ແລະ ບໍແຮ່, ຂະແໜງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ, ຂະແໜງກະສິກຳ ແລະ ປ່າໄມ້, ຂະແໜງ ສາທາລະນະສຸກ ແລະ ຂະແໜງການອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
- ອາຊີບໃນລັດວິສາຫະກິດ, ພາກເອກະຊົນ ແລະ ອົງການຈັດຕັ້ງສາກົນຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ທີ່ປຶກສາທາງດ້ານສິ່ງແວດລ້ອມ, ຫ້ອງທົດລອງທາງດ້ານສິ່ງແວດລ້ອມ, ບໍລິສັດຈໍາໜ່າຍ ອຸປະກອນທົດລອງ ແລະ ທາດເຄມີ, ອຸດສາຫະກຳຜະລິດເຄື່ອງອຸປະໂພກ ບໍລິໂພກຕ່າງໆ.
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ເພື່ອກໍ່ສ້າງນັກສຶກສາຕາມ 3 ລັກສະນະ ແລະ 5 ຫຼັກມູນການສຶກສາ
- ເພື່ອສ້າງນັກສຶກສາໃຫ້ມີຄວາມຮູ້-ຄວາມສາມາດທາງດ້ານການຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສາມາດນຳໃຊ້ວິທະຍາສາດທີ່ທັນສະໄໝເຂົ້າໃນການພັດທະນາວຽກງານຕ່າງໆຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາມີທັກສະໃນດ້ານການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈໃນສາຂາ ເຄມີສາດ ທີ່ສາມາດຮ່ວມມືກັບນັກຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດໃນລະດັບພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ.
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາມີຄວາມສາມາດພັດທະນາຕົນເອງ ມີທັກສະໃນການສື່ສານ ແລະ ບໍລິການວິຊາການດ້ານເຄມີສາດ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສັງຄົມ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ.
- ເພື່ອຍົກລະດັບນັັກວິຊາການ, ນັກວາງແຜນ ແລະ ນັກບໍລິຫານ ທາງດ້ານວິທະຍາສາດສາຂາເຄມີສາດ ແລະ ເຄມີສິ່ງແວດລ້ອມ ໃຫ້ແກ່ຂະແໜງກະສິກຳ, ອຸດສາຫະກຳ, ພະລັງງານ-ບໍ່ແຮ່, ການແພດ, ການຈັດການ-ຄຸ້ມຄອງສະພາບແວດລ້ອມ ແລະ ອື່ນໆ.
- ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາມີຄວາມສາມາດໄປຮຽນຕໍ່ລະດັບທີ່ສູງກວ່າທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
- ລາຍລະອຽດ: