- ຫຼັກສູດ:
- ສາຂາ ທໍລະນີຟີຊິກນໍາໃຊ້
- ລະດັບ:
- ຄະນະ:
- ຜົນໄດ້ຮັບຈາກການ ຮຽນ ແລະ ອາຊີບທີ່ ຄາດວ່າຈະສາມາດ ປະກອບໄດ້:
- ດ້ານຄວາມຮູ້:
- PLO1 ອະທິບາຍທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການ ການສໍາຫຼວດທາງດ້ານ ທໍລະນີຟີຊິກ, ທໍລະນີສາດ ແລະ ລະບົບຂໍ້ມູນສາລະສົນເທດພູມີສາດ ເຂົ້າໃນວຽກງານສໍາຫຼວດຊັບພະຍາກອນໃຕ້ດິນ.
- PLO2 ເລືອກເຟັ້ນ ວິທີການສໍາຫຼວດດ້ານທໍລະນີຟີຊິກແບບຕ່າງໆ ໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບການສໍາຫຼວດດ້ານບໍ່ແຮ່, ທໍລະນີສາດ, ສິ່ງແວດລ້ອມ, ນໍ້າໃຕ້ດິນ ແລະ ວິສາວະກໍາທໍລະນີ.
- ດ້ານທັກສະ:
- PLO3 ນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີທີ່ທັນສະໄໝ ແລະ ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂບັນຫາຕ່າງໆໃນອົງກອນທາງພາກລັດ, ເອກະຊົນ ແລະ ທຸລະກິດສ່ວນຕົວ.
- PLO4 ສະແດງການມີຄວາມຄິດຄວາມເຫັນຢ່າງສ້າງສັນ, ການມີລະບຽບວິໃນ, ການປະເມີນໄຈ້ແຍກ ແລະ ການດໍາເນີນການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ.
- ດ້ານການນຳໃຊ້:
- PLO5 ນໍາໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການ ການສໍາຫຼວດດ້ານທໍລະນີຟີຊິກ ເຂົ້າໃນຂົງເຂດວຽກງານ ສໍາຫຼວດຫາແຫຼ່ງນໍ້າໃຕ້ດິນ, ທໍລະນີສາດ, ດ້ານແຮ່ທາດ ແລະ ຊັບພະຍາກອນໃຕ້ດິນອື່ນໆ.
- PLO6 ຈໍາແນກການນໍາໃຊ້ອຸປະກອນການສໍາຫຼວດທາງດ້ານທໍລະນີສາດ, ທໍລະນີຟີຊິກ, ວິສາວະກໍາສາດ, ໂປຣແກຣມຄອມພິວເຕີ ແລະ ຕີຄວາມໝາຍຜົນຂອງການສໍາຫຼວດ.
- POL7 ອອກແບບການສໍາຫຼວດ ດ້ານທໍລະນີຟີຊິກ ໃນການສໍາຫຼວດຫາແຮ່ທາດ, ໂຄງສ້າງດ້ານທໍລະນີສາດ, ວັດຖຸບູຮານ, ນໍ້າໃຕ້ດິນ, ວິສາວະກໍາທໍລະນີ, ສິ່ງແວດລ້ອມ ແລະ ຕິດຕາມການເຝົ້າລະວັງໄພພິບັດທໍາມະຊາດ.
- ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ:
- ດ້ານຄວາມສາມາດທາງສັງຄົມ:
- PLO8 ປະຕິບັດໜ້າທີ່ໂດຍມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ, ມີຈັນຍາບັນ ແລະ ຈັນຍາທໍາທາງດ້ານວິຊາຊີບ, ມີພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນໍາ, ມີຄວາມສາມາດຖ່າຍທອດຄວາມຮູ້ໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ.
- PLO9 ດໍາເນີນການ ຮຽນຮູ້ຕະຫຼອດຊີວິດ, ເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ, ຮັກສາຮີດຄອງປະເພນີ ແລະ ອານຸຮັກ ຊັບພະຍາກອນທໍາມະຊາດ.
- ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ:
- ໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ພື້ນຖານທາງດ້ານວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີຂັ້ນພື້ນຖານເພື່ອໃຫ້ສາມາດວິເຄາະ ແລະ ແກ້ໄຂບັນຫາດ້ວຍວິທີການທາງວິທະຍາສາດ ສາມາດພັດທະນາດ້ານທາງວິຊາການໃຫ້ກ້າວສູ່ລະດັບຊາດ, ພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ.
- ໃຫ້ເປັນຜູ້ສະຫງວນມັກໃນການຊອກຮູ້ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຮ່ຳຮຽນ, ມີທັກສະໃນການສື່ສານ, ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່-ຄະນະ, ມີຄຸນນະທຳ-ຈະລິຍະທຳ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສັງຄົມ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ.
- ໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ດ້ານການສຳຫຼວດທາງດ້ານທໍລະນີຟີຊິກ ແລະ ສາມາດໝູນໃຊ້ເຂົ້າໃນວຽກງານຊອກຄົ້ນສຳຫຼວດໃນຂົງເຂດຕ່າງໆ ເພື່ອຮັບໃຊ້ແຜນຍຸດທະສາດການພັດທະນາເສດຖະກິດສັງຄົມຂອງຊາດ.
- ໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ ແລະ ຄວາມສາມາດທາງດ້ານວິທະຍາສາດພຽງພໍທີ່ຈະສຶກສາຕໍ່ໃນລະດັບສູງກວ່າປະລິນຍາຕີ.
- ລາຍລະອຽດ: